9 Ocak 2010 Cumartesi

afiş hakkında

valla hayal ettiğimden daha güzel olmuş. öncelikle bunu diyim. ama kaplumbağa simgesi hala bana biraz karmaşık geliyo. insan ne düşünceğini şaşırıyo. tamam evi sırtında da tavşan-kaplumbağa hikayesi ağır basıyo gibi geliyo bana. tabi herkes beğenirse ben de beğenirim. nitekim şirin görünüyo. şirin öğrencilerin acılı çığlığı gibisine hoşnutum. ne yoksa dengesiz miyim?
cuma buluşamadık, cumartesi buluşalım diye konuştuk meltemle. ben şuan saat 3 buçuk sularında iken öküzler gibi ıkına ıkına bi projemi bitirmeye çalışıyorum. yarın büyük ihtimalle bi süre uyuyup sonra yine sabahlamalı günlere kucak açıcam. ama salı günü iki proje teslimiyle biraz rahatlıycam. çarşamba çekmeye başlasak çok mu geç olur diye bir soru yöneltiyorum şimdi size. saolunuz varolunuz. esen kalın. zırt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder